Margreet en Fons in Zuid-Amerika 2017

Welkom op onze reislog Zuid-Amerika 2017

Dit najaar reizen we drie maanden door Zuid-Amerika; zoveel mogelijk over land en op de bonnefooi. We zijn van plan Uruguay, Argentinië, Chili, Bolivia en Peru te bezoeken, maar drie maanden is een lange(re) tijd. Dat geeft ruimte om van plannen af te wijken, wanneer het ergens anders leuker of mooier is.

We zullen regelmatig korte verhalen en een paar foto's op ReisMee plaatsen, zodat je via de kaart met ons mee kunt reizen.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal en/of nieuwe foto's op onze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

En ook voor jou geldt; als het ergens anders leuker of mooier is ... voel je vrij! Dat doen wij ook.

Warme groeten,
Margreet & Fons

Reacties

Reacties

Gonnie Heijdens

Fons en Margreet,
Ga weer genieten van jullie speciale reis ! Lijkt me geweldig!
Heel plezier en doe heel veel indrukken op.
Wij gaan jullie verslag volgen. Lieve groetjes Jos en Gonnie Heijdens.

Ger

Fons en Margreet,

Veel plezier op deze prachtige reis. Maak maar veel foto's en wat een mooie manier om die dan, samen met eventuele verhalen, al met ons te delen. Ik volg jullie....heb ik nu ook voldoende tijd voor.... :)

Groet,

Ger

Martijn

Hoi Fons en Margreet, heel veel plezier met jullie prachtige reis. Geniet en zorg goed voor elkaar. I will fellow you ;-)

Liesbeth

Lieve Fons en Margreet, ik heb mijn mailadres weer toegevoegd.
Geniet van alles en via jullie berichten geniet ik mee.

(tante) Liesbeth xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!